Droog Trainen Protocol Vrouwen Review 2020 (PDF)

Gemiddelde leestijd: 22 minuten

Droog Trainen Protocol vrouwen

Nadat de Droog Trainen Academie het Spiermassa Procotol voor Mannen uitgebracht had, hebben zij twee nieuwe fitness boeken uitgebracht: het Droog Trainen Protocol voor mannen en het Droog Trainen protocol voor vrouwen. Al eerder schreef ik een review over het Spiermassa protocol voor mannen en het Droog Trainen Protocol voor mannen, en dat doe ik nu bij het Droog Trainen Protocol voor vrouwen. Ik volgde het Droog Trainen Protocol om jou mijn eerste indruk, mijn verhaal en mijn ervaring met het Droog Trainen Protocol voor vrouwen. Veel mensen dromen ervan om meer spiermassa te krijgen en ik denk dat iedereen dit diep van binnen wel wil. Helaas blijft het voor velen een droom of verlangen, omdat zij de verkeerde acties doen of niet weten wat zij moeten doen om meer spiermassa te krijgen. In dit artikel ga ik je vertellen of het Droog Trainen Protocol voor vrouwen geschikt is om meer spiermassa te krijgen.

Wil je weten of het Droog Trainen Protocol voor mannen geschikt is om meer spiermassa te krijgen? Ontdek het hier! Of wil je weten of het Spiermassa Protocol voor mannen geschikt is voor jou? Mijn review daarover lees je hier!

Ik leg je zo concreet mogelijk uit of het Droog Trainen Protocol voor vrouwen voor jou de oplossing tot meer spiermassa is en ga je vertellen wat jij moet doen om door dit protocol maximaal resultaat te behalen. Ik ga in mijn Droog Trainen Protocol review in op de volgende onderwerpen:

  • Wat is het Droog Trainen Protocol voor vrouwen?
  • Wie zijn de makers van het Droog Trainen Protocol?
  • Zijn Henry en Rinus betrouwbaar?
  • Voor wie is het Droog Trainen Protocol vrouwen?
  • Inhoud van het Droog Trainen Protocol vrouwen
  • Is het Droog Trainen Protocol voor vrouwen betrouwbaar?
  • Mijn ervaring met het Droog Trainen Protocol voor vrouwen
  • Wat kost het Droog Trainen Protocol voor vrouwen?
  • Conclusie: Is het Droog Trainen Protocol voor vrouwen het geld waard?

Inhoudsopgave

Bekijk eerst deze video:

Wat is het Droog Trainen Protocol voor vrouwen?

Mijn eerste gedachte bij het Droog Trainen protocol voor vrouwen was dat het waarschijnlijk een lijst met uit te voeren opdrachten is om extra spiermassa te krijgen wat ik online ook wel kon vinden. Waarschijnlijk is dit ook wat jij denkt. Toch besloot ik het Droog Trainen Protocol aan te schaffen om de echte waarheid te achterhalen. Gedeeltelijk bestaat het Droog Trainen Protocol voor vrouwen uit een aantal taken, maar dit protocol is veel meer. Na je aankoop ontvang je direct het digitale boek (het e-book) via mail opgestuurd waarin het volledige protocol en veel informatie beschreven staat.

‘Het volledige protocol en veel informatie’, het klinkt eenvoudig. Toch is het een samenvatting van een veel groter geheel. Niet alleen ontvang je het protocol. Later in dit artikel ga ik dieper in op de macrocalculator, trainingsschema’s en de toegang tot de DTA support groep, wat je óók na aankoop van het Droog Trainen Protocol ontvangt.

In basis is het Droog Trainen Protocol heel eenvoudig: Hard, effectief en slim trainen om in 8-16 weken je vetpercentage te verlagen voor een mooi en strak gevormd lichaam.

Door enkel de juiste voeding tot je te nemen en daarbij de juiste training uitvoert, is het kinderspel om meer spiermassa te creëren. Met meer dan dat, zoals druk bezighouden met schema’s of langdurige trajecten, hoef jij je niet bezig te houden. Behalve dat je de schema’s moet volgen, natuurlijk.

Wie zijn de auteurs van het Droog Trainen Protocol?

De kwaliteit van een product of dienst wordt in mijn ogen grotendeels bepaald door de makers of auteurs ervan. Daarom lijkt het me goed om Henry en Rinus, auteurs van het Droog Trainen Protocol, eens flink onder de loep te nemen.

Als je een boek over Droog Trainen Protocol leest, mag je verwachten dat je van de auteurs kunt afzien dat hun methodes werken en kunnen aantonen dat je via hun protocol en principes behoorlijk wat spiermassa kunt verzamelen.

Henry en Rinus zijn beide werkzaam bij de Droog Trainen Academie uit Rotterdam en zoals je op onderstaande foto kunt zien, hebben beide mannen een goed afgetraind lichaam.

Auteurs van het Droog Trainen Protocol

Na jarenlang ervaring in de fitnesswereld en hun bekendheid in de lokale fitnesswereld hebben zij besloten om het Droog Trainen Protocol voor vrouwen te gaan schrijven. In dit protocol hebben zij hun vergaarde kennis geplaatst zodat jij met hun informatie uit jarenlange ervaring meer spiermassa kunt vergroten. Daarbij is een van de kenmerken die Henry en Rinus als echte Rotterdammers willen meegeven, dat ze staan voor het spreekwoord ‘niet lullen maar poetsen’. Hiermee doelen zij erop dat, hoeveel informatie of begeleiding je krijgt, je de uitvoering uiteindelijk zelf moet doen.

Dit pakken ze op een strenge, maar ook humoristische manier aan. Wat zij hiermee willen aangeven, is dat zelfs tijdens het volgen van het Droog Trainen Protocol mensen na enkele weken afvallen, omdat zij niet gemotiveerd blijven.

Henry en Rinus van Droog Trainen Academie

Zijn Henry en Rinus betrouwbaar?

Ik vindt het prettig om onderzoek te doen naar de auteurs van een product, om te controleren of ze betrouwbaar zijn. Ik besloot meer informatie over Henry, Rinus en de Droog Trainen Academie op te zoeken en om mijn bevindingen aan jou te vertellen.

Henry en Rinus hebben elkaar in 2010 leren kennen en zijn zij samen de Droog Trainen Academie, het bedrijf dat onder andere het Droog Trainen Protocol Vrouwen heeft geschreven, gestart. Voor deze tijd leefden beide heren het typische, ‘normale’ Nederlandse leven; een leuke baan, een koophuis en in het weekend leuke dingen doen met vrienden en familie.

Het moment dat Henry en Rinus elkaar voor het eerst ontmoetten; ze hadden dezelfde humor, dezelfde interesses en ze hebben samen veel mooie vakanties afgelegd.

Beide heren hadden hetzelfde doel en dezelfde visie; Ze wilden starten met internet marketing, om meer vrijheid en passief inkomen te genereren. De grote vraag was echter: Hoe doen we dat?

Enkele jaren waarin van alles geprobeerd werd, gingen voorbij. Totdat Henry in 2013 met een nieuw idee kwam: een website bouwen over krachttraining en voeding, waarbij de nadruk ligt op het bouwen van je droomlichaam. Het concept voor droogtrainenacademie.nl was geboren.

Henry en Rinus hadden beiden een actieve baan waarbij ze veel te maken hadden met lichaamsbeweging en krachttraining. Ze hadden allebei een achtergrond bij defensie en politie, waarbij sport en fysieke fitheid een grote rol speelt.

Henry en Rinus werkten beide keihard om kennis te vergaren, mensen te helpen en natuurlijk om hun website uit te breiden tot een merk. Zo hebben ze inmiddels meer dan 10.000 uur besteed aan het vergaren van kennis van krachttraining, voeding en de fitness lifestyle.

Ik besloot ook onderzoek te doen naar de ervaring van gebruikers van de Droog Trainen Academie. Er zijn veel positieve, openbare reacties en goede resultaten over de Droog Trainen Protocol Vrouwen op internet te vinden. Bekijk ze hier >>

Conclusie: Op basis van de reacties en behaalde resultaten van het Droog Trainen Protocol voor vrouwen op internet, durf ik met zekerheid te zeggen dat Henry en Rinus betrouwbaar zijn.

Voor wie is het Droog Trainen Protocol voor vrouwen?

Het antwoord op deze vraag lijkt simpel: vrouwen. En dat lijkt logisch, maar het juiste antwoord ligt een stuk dieper dan dit. Vrijwel ieder fitnessboek of product dat te maken heeft met voeding of spiermassa lijkt op een of andere manier voor jou geschikt, maar het gaat vaker om een slimme marketingtruc dan daadwerkelijk een product dat goed bij jou past.

Daarom is het belangrijk om na te gaan of het Droog Trainen Protocol vrouwen bij jou past. Veel van de dagelijks aangeboden programma’s over vet verliezen en spiermassa kweken verschillen heel veel van programma’s als het Droog Trainen Protocol.

Als je het mij vraagt past het Droog Trainen Protocol alleen bij jou als je volledig gemotiveerd en vastberaden bent om meer spiermassa te kweken. Je weet precies wat je wilt, hebt een duidelijk doel voor ogen, weet precies wat je moet doen om je doel te bereiken en hebt er dus alles voor over om aan je doel te werken. Daarvoor heb je een flinke dosis doorzettingsvermogen voor nodig, want het Droog Trainen Protocol is geen simpel of makkelijk programma wat je ‘maar even doet’. Maar juist het moment waarop jij hierdoor blijft volhouden, zul je je onderscheiden en meer spiermassa krijgen dan gebruikers die tijdens het volgen van het protocol vroegtijdig opgeven.

Ben jij dus iemand die sterk in je schoenen staat, niet snel opgeeft en maximaal resultaat wilt bereiken, dan is het Droog Trainen Protocol voor vrouwen naar mijn mening waar jij naar op zoek bent.

Tijdens het volgen van het protocol wordt je uithoudingsvermogen meerdere keren volledig getest, dus alleen als je daar doorheen weet te werken, ben jij sterk genoeg om het Droog Trainen Protocol te volgen. Daarnaast moet je in staat zijn om de meegeleverde train- en voedingsschema’s te volgen. Lukt dit niet of hou je je hier niet aan, dan zul je slecht een gelimiteerd deel van je doelen halen. Geloof je dat Henry en Rinus daarmee blij zullen zijn? 🙂

Inhoud van het Droog Trainen Protocol voor vrouwen

Zoals ik eerder in dit artikel kort heb laten doorschemeren, krijg je bij je aankoop meer dan bij toen het product net gelanceerd is. Goed nieuws dus, want nu krijg je voor hetzelfde geld meer onderdelen bij het Droog Trainen Protocol. Na je aankoop krijg je toegang tot de volgende onderdelen:

  • Omgaan met voeding voor vetverlies (e-book)
  • Omgaan met krachttraining en cardio (e-book)
  • Progressie meten en het plan bijstellen (e-book)
  • Trainingsschema’s (voor de gym en thuis)
  • Macrocalculator
  • Toegang tot de DTA support groep

Bovenstaande 4 onderdelen (de e-books geteld als 1 onderdeel) zijn middelen die jou tijdens het volgen van het Droog Trainen Protocol gaan helpen om je doelen te bereiken. Belangrijk om te weten voordat je start met het protocol, is om te beginnen met het doornemen van de theorie. Een goede voorbereiding is het halve werk, dat bewijst zich maar weer. Doordat je weet wat je doet en waarom je het doet, kortom, je kent de benodigde theoretische basis, zul je veel bewuster en gemotiveerder gaan sporten. Althans, zo heb ik het ervaren en ik zal vast niet de enige zijn, denk je niet?

Start na het volgen van de theorie met de praktijk. Tijdens het volgen van de praktische opdrachten, zul je merken dat er met regelmaat verwezen wordt naar de macrocalculator en voor hulp kun je natuurlijk terecht bij de DTA support groep.

Zoals ik al zei, zijn de theoretische e-books het belangrijkste van het hele protocol. Zo leer je tijdens het volgen van de informatie van alles over de juiste voeding, training, supplementen en natuurlijk levensstijl om die passen bij het krijgen van meer spiermassa.

Het theoretische deel moet niet onderschat worden, dat is erg belangrijk. Misschien is het nu allang duidelijk, maar jammer genoeg heb ik het theoretische onderschat. Vervolgens kwam ik hierdoor halverwege het protocol met mezelf in de knoop, en besloot de theorie toen nog grondiger door te nemen. Precies daardoor heb ik het protocol wel volgehouden, maar als ik de theorie niet doorgenomen had, was ik misschien wel vroegtijdig gestopt.. dus: neem de theorie altijd serieus! 🙂

Je zult het ook merken wanneer je de basis goed doorgenomen hebt; zodra je voldoende kennis over de basis hebt, zul je meer controle over jezelf hebben en sneller progressie maken dan je voorheen deed. Je weet immers wat en waarom je iets doet en hebt dan een duidelijk doel voor ogen, toch?

Het praktijk is erop gericht om door makkelijk te volgen stappen meer spiermassa te ontwikkelen. Iedere stap wordt uitgelicht, dus zo goed mogelijk onder de loep gelegd. Door ieder uitgelegde stap, weet je precies wat je moet doen zodat je geen veel voorkomende fouten zult maken.

Er wordt ook veel aandacht besteed aan de continuïteit van de ontwikkeling van je spiermassa en de manier waarop je dit moet doen. De voortgang tijdens het trainen zal het grootste gedeelte van de tijd verre van lineair zijn. Het is dus erg belangrijk om dit goed in je achterhoofd te houden, wanneer het lijkt als je geen progressie (meer) maakt. Door dit gebeuren komt het vaak voor dat de motivatie zakt en dus mensen snel stoppen zonder dat er doorgezet wordt. Enkel met je ogen op het doel gericht zul je deze momenten doorkomen en door zulke momenten te trotseren zul je weer nieuwe motivatie krijgen. Ook biedt het Droog Trainen Protocol voor vrouwen hier hulp bij, door praktische tips en de community in te zetten als steunpilaar om jouw motivatie tijdens iedere stap hoog te houden.

Vrouw doet fitness

Trainingsschema’s en de macrocalculator

Later, na lancering van het Droog Trainen Protocol voor vrouwen zijn er trainingsschema’s als bonus aan het pakket toegevoegd. Voor een succesvol traject tijdens het volgen van het DTA protocol, zijn de trainingsschema’s voor in de gym of thuis van kostbare waarde. Veel mensen hebben moeite om in de praktijk zelf een schema op te stellen en zich daaraan te houden, dus biedt de Droog Trainen Academie een aantal trainingsschema’s bij het DTA protocol voor vrouwen.

Wanneer ik de extra trainingsschema’s kritisch beoordeel, is het snel duidelijk waarom er met zoveel verschillende programma’s zo weinig resultaat behaald wordt. De aanwezigheid van de trainingsschema’s bij het DTA protocol zijn zo duidelijk dat ze precies aangeven wat je moet doen en hoe je bepaalde oefeningen moet uitvoeren. Datzelfde geldt voor de meegeleverde macrocalculator, iets wat bij veel fitnessprogramma’s helaas mist.

De calculator is door twee soorten gebruikers in te zetten: de gainers en de hardgainers. De calculator is onmisbaar voor iedereen die in een korte tijd twee keer zoveel spiermassa wilt krijgen.

De informatie uit de macrocalculator kun je inzetten en gebruiken om je voedingsschema naar wens in te vullen. Door dit te doen, creëer je zelf een schema dat ingevuld wordt met hetgeen je lichaam nodig heeft. Zo stel je dus een schema op dat in één lijn staat met de behoeften van je lichaam. Onderschat het schema, maar ga ook niet overdrijven. Je lichaam moet wennen aan de nieuwe situatie en het is niet de bedoeling dat je door een te hoge inzet al snel weer opgeeft.

Sportieve vrouw

Is het Droog Trainen Protocol voor vrouwen betrouwbaar?

Ik ga ervan uit dat je al eens eerder van het Droog Trainen Protocol hebt gehoord en ongetwijfeld heb je al meerdere resultaten van het Droog Trainen Protocol gezien. Althans, dat is waarom je hier terecht bent gekomen, toch? Het is daarom ook goed om altijd te controleren of deze resultaten volledig kloppen of niet. Want in mijn ervaring kun je deze resultaten het beste altijd met een korreltje zout nemen. Ten eerste geldt het dat door iedereen andere resultaten behaald zullen worden en geen enkel lichaam reageert exact hetzelfde op een oefening, training of workout.

In het geval van het Droog Trainen Protocol kunnen we je vertellen dat de getoonde resultaten de waarheid blijken te zijn. Online zijn er een groot aantal bewijzen te vinden en ook vanuit mijn eigen ervaring durf ik te beweren dat de getoonde resultaten mogelijk zijn om te behalen.

Maar, op dit punt is het de vraag of ze voor jou mogelijk zijn. Dit is ten eerste grotendeels afhankelijk van jouw doorzettingsvermogen en je instelling. Het enige wat bij het Droog Trainen Protocol telt is jouw portie (eindeloze) doorzettingskracht. Discipline om tot het uiterste te gaan en niet stoppen wanneer het einde in zicht is, zijn belangrijke eigenschappen waarover je moet beschikken om het DTA protocol voor vrouwen te volgen, vol te houden en te voltooien. Maar ook na afronding van het protocol, is het belangrijk dat je jezelf blijft ontwikkelen en inzetten.

Als dit jou gaat lukken, dan zal ook jij de beoogde resultaten van het Droog Trainen Protocol voor vrouwen behalen.

Mijn ervaring met het Droog Trainen Protocol voor vrouwen

Ik kocht het Droog Trainen Protocol voor vrouwen en vanaf het moment dat ik daarmee in aanraking kwam wist ik dat me er een flinke opdracht te wachten stond. Toen ik afgelopen jaar het DTA protocol voor vrouwen kocht was ik in korte tijd erg onder de indruk geraakt van het resultaat. Ik was pas enkele weken bezig, en ik zag en merkte aan mijn lichaam dat ik forse vooruitgang boekte. Tijdens de zomer was mijn lichaam flink droog getraind, waar ik tijdens het warme weer erg blij mee was; ik schaamde me niet voor mijn figuur, maar toonde maar al te graag hoe blij ik met het resultaat was. Nadat de zomer voorbij was, merkte ik helaas dat ik weer iets aangekomen was (logisch, na die vakantieperiode :P).

Dus, ik ging weer meer bewegen en startte ook direct met het vergroten van mijn spiermassa. Ik was al trots op mijn lichaam, maar vond uiteindelijk dat er veel spiermassa bij mocht komen. En dat komen, dat werd ernaartoe werken. Ik besefte dat maar al te goed, ging flink aan de slag en naar mijn mening is het me aardig gelukt om meer spiermassa te krijgen.

Terug naar het begin; Na mijn aankoop dan het protocol merkte ik al snel hoe uitgebreid het programma is. De control freak in mij had al wel flink geïnformeerd op internet, maar toen ik het eenmaal voor me had voelde het toch een stukje ‘officiëler ’. Ik begon met het Droog Trainen Protocol en gedurende het proces besefte ik me steeds meer hoe compleet het programma eigenlijk was. Naar mijn idee was er werkelijk aan álles gedacht. Denk aan de ‘simpele’ maar uitgebreide theoretische basis tot aan tools zoals de macrocalculator en de handige trainingsschema’s.

Al na zo’n twee maand mocht ik ongelooflijk trots zijn op hetgeen ik bereikt had. Ik had namelijk al meerdere kilo’s spiermassa erbij getraind en dat terwijl mijn vetpercentage vrijwel gelijk is gebleven. Ik voel me tot op heden sterker, gezonder, vitaler en fitter of hoe je het ook wilt noemen 😉

Dat is ook direct de reden waarom ik iedereen die volledig gemotiveerd is en bereid is tot het uiterste te gaan, om aan te raden het Droog Trainen Protocol te volgen. Want, als jij werkelijk bereidt bent om alles te geven om jouw droomlichaam te bereiken, dan geloof ik zeker dat het je zult lukken.

Wat kost het Droog Trainen Protocol voor vrouwen?

Waarschijnlijk zul je er nu achter zijn dat het Droog Trainen Protocol geen e-book, maar meer een cursus of programma is. Gedeeltelijk klopt dat, want behalve de e-books krijg je toegang tot de DTA support groep, ontvang je trainingsschema’s en een handige macrocalculator.

Dat alles, terwijl de prijs van het Droog Trainen Protocol meer overeenkomt met dat van een e-book in plaats van een complete cursus of een uitgebreid programma. Het complete Droog Trainen Protocol voor vrouwen is voor slechts €67,- van jou én hierdoor krijg jij toegang tot de Droog Trainen community. Door deze eenmalige betaling krijg jij levenslange toegang tot het alle onderdelen en materialen die bij het programma horen.

Heb je nog twijfels over het product of ben je bang dat het product voor jou te zwaar is? Geen zorgen, het is mogelijk om ieder moment je geld terug te vragen. Je kunt je namelijk tot 30 dagen na aankoop bedenken en je geld terug vragen, is dat niet bizar?!

Vrouw met grote spierballen

Conclusie: Is het Droog Trainen Protocol voor vrouwen het geld waard?

Een grote bak kennis, theorie en praktische tips verwerkt in één programma: Het Droog Trainen Protocol wordt wel eens de ‘bijbel voor meer spiermassa’ genoemd. De eetschema’s helpen je om op een passende manier aan een gezond voedingspatroon, welke jou helpen om door de juiste training meer spiermassa te creëren. Als jij nu al enthousiast wordt van het Droog Trainen Protocol waarin discipline, doorzettingsvermogen en werken aan je doelen centraal staat, dan is het haast onmogelijk dat het Droog Trainen Protocol niet voor jou geschikt is.

Voor het luttele bedrag van €67,- krijg jij toegang tot het alle onderdelen van het Droog Trainen Protocol. Dat houdt in dat je dit complete programma kunt volgen en uitvoeren voor slechts vijf tientjes. Waarom zou je wachten? Start vandaag nog!

Droog Trainen Protocol vrouwen

Wil jij direct toegang tot de geheime kortingspagina?

JA! IK WIL DIRECT TOEGANG TOT DE GEHEIME KORTINGSPAGINA!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *